فرودگاه بین المللی آبادان

فرودگاه بین المللی آبادان

برقراری پرواز کیش- آبادان- کیش از نیمه تیرماه امسال

تاریخ انتشار: 10/04/1393

 
در صورت برقراری پرواز کیش‌ایر، 2 روز در هفته شاهد نشست و برخاست هواپیما در مسیر کیش- آبادان- کیش خواهیم بود.
محمدرضا رضایی مدیر فرودگاه آبادان در گفتگو با پرتال خبری شرکت فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه هماهنگی‌هایی برای برقرای پرواز هواپیمایی کیش‌ایر در این فرودگاه شده‌است، گفت: به احتمال زیاد پرواز کیش‌ایر برای مسیر کیش-آبادان-کیش توسط این شرکت از 15 تیرماه امسال برقرار شود.
وی ادامه داد: سال گذشته در یک دوره زمانی این پرواز توسط هواپیمایی قشم‌ایر برقرار شد که به دلیل کاهش تقاضا در این مسیر پرواز فوق متوقف شد اما با توجه به افزایش تقاضا در سال جاری، اقدامات لازم برای برقراری پرواز به مسیر کیش توسط هواپیمایی کیش‌ایر انجام شده که امیدواریم عملیاتی شود.
رضایی اضافه کرد: در صورت برقراری این پرواز، 2 روز در هفته شاهد نشست و برخاست هواپیمایی کیش‌ایر در این فرودگاه خواهیم بود.
وی در ادامه بیان داشت: با توجه به استقبال بیش از حد مسافران از پرواز مشهد، اقدامات لازم برای افزایش پروازی در این مسیر صورت گرفت به‌طوری‌که با شرکت هواپیمایی زاگرس برای برقرای پرواز در این مسیر به توافقاتی رسیدیم و در حال حاضر این شرکت 2 پرواز در هفته انجام می‌دهد.
مدیر فرودگاه آبادان تصریح کرد: در طول هفته بالغ بر 84 پرواز در فرودگاه آبادان صورت می‌گیرد



:
:
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

پیشگفتار

فرودگاه آبادان در زمره اولین فرودگاههای کشور است که در سال 1320 توسط شرکت ملی نفت ایران احداث شده است. این فرودگاه در ضلع شرقی جزیره آبادان در موقعیت جغرافیایی 48 درجه و 13 دقیقه و 42 ثانیه طول شرقی و 30 درجه و 22 دقیقه و 16 ثانیه عرض شمالی در زمینی به مساحت 372/66 هکتار واقع گردیده است که از شرق و جنوب به شهر آبادان به فاصله 10 کیلومتر تا مرکز شهر، از شمال به خرمشهر و از غرب به رودخانه اروند و مرز کشور عراق منتهی می شود. کمترین فاصله فنس این فرودگاه تا مرز عراق 1800 متر در جنوب فرودگاه موقعیت باند 32R واقع گردیده است.
امکانات وب
Google

در اين سایت
در كل اينترنت